tisdag 29 april 2008

Valborg it is.

Då börjar man Valborg med att jobba då. Jag är strax på g ner till Vinken där jag ska arbeta av 3 timmar och sedan blir det Birsta med pappa och förhoppningsvis syrran. Till televinken ska även en brud från viasat komma och titta hur vi jobbar osv vilket känns lite småjobbigt, bara kjag slipper ha henne som medlyssnare så blir jag glad! Måste även springa förbi banken och hämta koden till mitt nya visa kort så jag har lärt mig den när jag får kortet. jag hatar att få nya koder, speciellt nu när min gamla kod var så grymt bra.

Väl i Birsta ska jag kolla på ett par tygskor och ett svart fodral som jag skulle vilja ha ikväll. Jag har försökt övertala P att vi ska lyxa till oss en middag och göra tacos men det går inte direkt bra. Jag brukar få vad jag vill på den fronten så jag är inställd på att det blir det.

Har fortfarande inte bestämt vad som händer ikväll. Nille and the gang kommer vara vid grillplatsen precis ovanför P så jag går nog dit en sväng, Annika är bortbjuden till någon Lillis och hon skulle kolla om jag också var välkommen, det hänger ett gäng på sälsten så det är också ett alternativ, och så har vi ju "sofias" fest också. + krogen och statsparken. Värt att tänka över lite nogrannare!

Vad ska ni hitta på ikväll?

Inga kommentarer: