tisdag 29 april 2008

Sick but still mooving!

Satan vad jag mådde illa när jag vaknade upp idag, min mage var i uppror. Därför blev det ingen skola för mig idag utan nu sitter jag här med en ansiktsmask på och en katt i knät. Har just sett några house avsnitt och ska precis ta tag i pluggandet. Har ganska mycket att göra, bla ett engelska arbete som ska in, en svenska uppgift samt en samhälls uppgift. förutom det ville P gärna att jag skule städa lite men det får bli morgondagens uppgift eftersom jag är ledig då.

Jag ser fram emot imorgon. Spriten är fixad det är nu bara platsen som fortfarande inte är helt bestämd. Fick precis reda på att P ska stå i klädlogen på parkaden (vi måste ju göra det med bowlinglaget) mellan kl 21 -00.00 imorgon vilket inte direkt var det roligaste. Nåja, det löser sig!

Inga kommentarer: