onsdag 23 april 2008

Katter och sol

Soool soool, underbara sool! Igår tog jag hem Pysen till P. Silver fräste lite och skulle visa sig tuff men annars var det relativt lugnt. Pysen har dock hittat sitt näste längst in under sängen. Det går famåt iallafall! Nyss kröp han upp brevid Napoleon på fönsterbrädan och kikade ut. Det här kommer nog gå bra. dagen har iallafall bestått av ett gympa pass på skolan samt ett mattepass. Om någon vecka är det nationella och jag känner mig inte ett dugg förberedd.

Nu ska jag hoppa in i duschen och ikväll blir det jobb 17-21. Igår på jobbet gick det svinbra och jag sålde fem st på 3 h kan man säga. det var massa strul första timmen så vi kom inte igång med ringandet förrän kvart i 6 -6. Det är bara att hoppas på en lika bra kväll ikväll!

Inga kommentarer: