tisdag 1 april 2008

I´m so bored.

Gud vad tråkigt jag har just nu. Sista lektionen, Webb design, ska precis börja och vi ska ha någon genomgång. I eftermiddag ska jag till P innan jobbet. Vi ska fixa lite med akvariet och jag ska försöka få i mig något käka innan jag börjar jobba. Jag var duktig och ställde in salladen jag inte åt upp igår i kylen, så det är ett alternativ. Vad ska ni käka till middag? Efter jobbet ska jag nog tillbaka till P och fortsätta målandet.. Någon som har lust att hjälpa till? Jävla intressant inlägg det här, haha.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blir Roberts carbonara ikväll :P
Hade jag inte haft dubbel träning ikväll så hade jag gott kommit och målat. Kanske inte så poppis hos P dock :D

Fia sa...

Låter asbra med tjejkväll :)
Kan dock inte på fredag, vi ska upp på högskoleprov tidigt på lördag :/