söndag 6 april 2008

Bowling hela helgen.

Nej, nu har det blivit ganska dåligt uppdaterat här de senaste dagarna. Igår spelade jag som sagt junior dm. Gick bra, men inte riktigt så bra jag velat. Ida vann och jag kom två och det avgjordes inte förrän i 8de rutan i sista serien.. bara att gratulera. Vi hade ju sagt att vi skulle ta första och andra platsen så vi "nådde ju vårt mål". På kvällen drog jag till Sofia. Vi kollade på körslaget och drack vin. Jag hade inte planerat att dricka något men det bar av ner till krogen där vi drack mjölkdrinkar - white russian och Orgasm. Särskillt Orgasmen var god så den rekomenderar jag skarpt! Sofia hängde efter krogen med hem till P och var kvar ett bra tag så jag och P kom i säng kring halv 6, bra laddning inför matchdag va?..



Orgasm

2 cl Baileys
2 cl Kahlua
2 cl Amaretto
8 cl Mjölk

Blanda i shaker med is och skaka


Idag spelade jag första matchen mot Laxen F och vi vann med 18 -2. Andra matchen stog jag som nionde och laget skötte sig utmärkt så jag behövde aldrig kliva in. Matchen var igång ända till sista rutan - vinst till oss. Däremot blev den matchen mycket mycket jämnare, 11-9. Nu ska jag plugga lite inför morgondagen, men jag mår inte så bra. Blir det inte bättre så stannar jag hemma imorgon. uäk.

Har ni haft en bra helg?

Inga kommentarer: