måndag 17 mars 2008

Önskelista.

Tick, tack, tick, tack... Om bara 19 dagar smäller det och jag och syrran fyller 18! Förutom en grym kväll som ska spenderas med folk och fest så vore det inte helt fel med någon present, haha. Här är ett litet urplock på vad jag önskar mig, sedan så får ni ha lite fantasi!
  • En ny mascara och annat smink som ögonskuggor, kajalpenna osv. Jag kör på Masterpice mascara från maxfactor, love it.
  • Presentkort. På klädbutiker som H&M,carlings osv.
  • Underkläder. Gärna hipster trosor av diesel eller något annat märke.
  • Snygga, rockiga asseccoarer. Spanat in de snygga peace örhängerna?
  • Hårinpackningar, hårvårds produkter. Waterclouds rekomenderar jag starkt.
  • Biobiljetter.
  • En ny mobiltelefon. Sony ericsson K55i,Nokia 5310 Xpressmusic eller Nokia 5610 Xpressmusic - jatack.
  • Pengar till körkortet, körlektioner, teorin, Halkbanan etc.
  • Nya bowlingdojjor.
  • Års/halvårs/10ggr häfte på spegeln.
  • Parfym. Magnetism eller boss intense smells awesome.
  • En läcker väska till min laptop.
  • Presentkort på salong för att fixa naglarna. jag vill ha långa,fina naglar med fransk manikyr.
  • Kosttillskott för hår,naglar och hud.
  • Pengar.

Inga kommentarer: