måndag 24 mars 2008

Nedräkning pågår.

Nyss hemkommen från jobbet då där jag spenderat hela min dag. Det gick inte direkt bra och var inget go i lokalen trots att vi var många. Nådde målet gjorde jag inte och är inte så värst nöjd,men jag ser det från den ljusa sidan och imorgon är det en ny dag. Imorrn jobbar jag 13-21 också och sedan är det dagen med stort D! Dags för kläderna att läggas fram, sminket planeras och 'lokalerna' städas! Kommer nog komma ganska mycket folk på förfest hos pappa. Jag laddar upp barskåpet med Bacardi razz, kanske tom jäger. Man fyller bara 18 en gång och då ska de tamefan lyxas!

Nu ska jag och P städa, det ser allvarligt ut som skit här. Sedan ska jag laga mat - marinerade kycklingklubbor, ris och sallad. h

1 kommentar:

Fia sa...

Och jag som hade hoppats på att du kanske skulle ha tid att hjälpa mig färga håret.
Jaja, Robert får ställa upp som den ofrivillige frisören igen, han är van :D

Tråkigt att jag inte kan vara med på festen bara :(