söndag 23 mars 2008

Jag skulle inte säga nej till plusgrader nu, nej.

Kl 12 idag infann jag mig på bondsjön med de flesta ur bowling laget. Det är en tradition att vi varje påsk är där och pimplar och umgås. I år, under den tiden jag var där, fick vi upp en gädda som var ganska stor. Riktigt trevligt trots mitt dåliga klädval. Tur nog var det sol och jag fick låna ett par strumpor av andreas så inte mina fötter blev isklumpar. Efter det åkte jag och P en sväng i ny bilen ut till utansjö där han fick köra lite traktor med sin pappa och visa upp volvon. När vi kom hem så åkte jag till Andreas och kollade på två avsnitt av American Idol medans P var i birsta med lite folk och så har jag även färgat håret på syrran.

Nu ska jag och P kolla på spökprogram, duscha i skåll hett vatten i ett tappert försök att återfå värmen i kroppen sedan vi var på sjön och bara mysa. Har ni haft en bra helg?

Inga kommentarer: