lördag 29 mars 2008

Jag verkligen älskar Birsta.

Idag åkte jag med brorsan, Joline och mamma ner till birsta för att shoppa loss. Blev dock inte så mycket shopping för min del, jag hann bara gå på en enda butik. Anledningen till detta var att jag blev barnvakt åt Joline medans mamma och matte gick lös på ikea. Hon är så fruktansvärt söt den ungen. Y

P kom ner till Birsta efter att han fått iväg sitt 375l akvarium till en kille i sundsvall så jag fick honom att köpa ett nytt vitt lakan och två set om örngott och påslakan. Fick honom även att köpa en, vafan heter dom.. öh, en sån där ställning där man får plats med fyra trådbackar, asbra för tex underkläder och liknande.. ja, en sån iallafall, så det har vi hållt på och stökat med nu sedan vi kom hem. Jag fick iallafall gå en jättesnabbis på en av favoritbutikerna, Gina tricot, där jag hittade asmycket fina saker. Se bild nedan.
Blev också bjuden på mat av mamma på Biteline. Har ni ätit där någon gång? Det är ett stället jag rekomenderar skarp!

Fodral - Gina tricot, 129:-

Vitt linne - Gina tricot, 99:-

Spets linne - Gina tricot, 149:-

Sjal - Gina tricot, 59:-

Lakan - Ikea, 149:-

bäddsett - Ikea, 149:-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag köpte ett likadant fodral fast svart :D Man blir ju riktigt sexig i den ju! :D

Anonym sa...

mycket fin sjal ! jag köpte en likadan i lördags : )