måndag 31 mars 2008

Birsta, ja tack.

Det bjöds på ett riktigt delikatess bord i onsdags. Ser det inte gott ut?

jag vet inte vad ni tycker, men själv hatar jag när man ska försöka hitta något i garderoben men att det är för mörkt så man inte ser ett piss! Pelle har sånna garderober och det gör mig galen. Igår tog jag tag i det när vi kom hem från hans mamma. Letade fram hans överblivna vitfärg, letade reda på en roller och penslar och satte igång. Mina armar var fan inte glad på mig en timma senare men det blev riktigt, riktigt bra! Nu är det bara den andra garderoben och skåpen ovanför + alla skåp i köket som ska målas. I eftermiddag ska jag, Tess, Annika och P till Birsta. Jag är så fruktansvärt shoppingsugen och Birsta city är numera en riktig "godisbutik". Gina tricot är ett måste, jag ska leta efter en gul tröja, och så ska vi förbi Ikea och shoppa lite till lägenheten, bla kuddfodral, kuddar, garderobslampor och andra nödvändigheter. Mitt mål idag är att hitta ett par svarta byxor, ett par vita eller svarta tygskor och några toppar. Wish me luck!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till ;)